Vacature Receptioniste
Over deze functie
Als Ervaren Receptie Medewerk(st)er ben jij het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, huurders én jouw nieuwe collega’s. Je speelt een sleutelrol in het soepel laten verlopen van de dagelijkse gang van zaken aan de receptie. Je werkt op doordeweekse dagen en minimaal 1 weekenddag per week.
Naast het vervullen van de meer ‘traditionele’ receptiewerkzaamheden is de Receptie verantwoordelijk voor het verhuren van kraamlocaties. Denk hierbij aan het verhuren van een extra plek aan een bestaande huurder en het onderhandelen over de huurprijs. In de weekenden wordt het werk gekenmerkt door het behandelen en coördineren van al die vraagstukken, denk aan het verwelkomen en wegwijs maken van nieuwe huurders, het beantwoorden van de telefoon en het te woord staan van de bezoekers die binnenkomen. Doordeweeks zijn de receptionisten vooral bezig met het verwerken van betalingen en van de verzoeken van nieuwe en bestaande huurders, het verwelkomen van de bezoekers voor de kantoormedewerkers en het afwikkelen van de inkomende telefoontjes.